Poradnik do klubów wędkarskich

Poniższy tekst został skopiowany ze stron supportu http://support.tensquaregames.com/hc/pl/articles/203067311-Kluby-W%C4%99dkarskie-:

Wraz z wprowadzeniem Klubów Wędkarskich gracze mogą:
– Tworzyć kluby (dostępne od 15 poziomu) o maksymalnej liczbie członków: 50. Kluby mogą być Otwarte (każdy może do nich dołączyć), Zamknięte (nikt nie może do nich dołączyć) oraz Prywatny (Lider klubu zatwierdza aplikacje do klubu)
– Dołączyć do istniejącego klubu (od 1 poziomu)
– Zobaczyć informacje na temat istniejącego klubu (listę graczy; ich Punkty Prestiżu; wysłane i odebrane prezenty)
– Wyszukać klub oraz dołączyć do niego (od 1 poziomu)
– Zdobywać Punkty Prestiżu dla swojego klubu, które służą do utworzenia Rankingu Klubowego.
Po dołączeniu do klubu wędkarskiego gracze mogą:
– Wykonywać zadania klubowe, aby móc wysyłać prezenty klubowe
– Rozmawiać za pomocą czatu klubowego
– Wysyłać sobie prezenty (Klubowy Bonus do Siły)
– Sprawdzić liczbę wysłanych i odebranych prezentów każdego z członków klubu
– Sprawdzić liczbę Punktów Prestiżu, które zdobył każdy klubowicz
– Opuścić klub (jeśli Lider opuści klub, nowym Liderem zostaje osoba mająca najwyższy poziom lub najwięcej punktów doświadczenia)
– Usunąć klub (jeśli gracz jest Liderem)
– Zmienić typ klubu (prywatny, otwarty, zamknięty – jeśli gracz jest Liderem)
– Zmienić wymagany poziom, aby dołączyć do klubu (jesli gracz jest Liderem)
– Zmienić Symbol Klubu (jeśli gracz jest Liderem)
– Przyjąć lub odrzucić aplikacje do klubu (jeśli gracz jest Liderem)
Punkty Prestiżu są przyznawane za:
– Mistrzostwa (za każde miejsce w TOP100 w każdej randze; liczba przyznawanych Punktów Prestiżu rośnie wraz z rangą gracza)
– Konkursy Specjalne (za osiągnięcie 4, 7 oraz 10 progu oraz za pierwsze miejsce w rankingu; liczba przyznawanych Punktów Prestiżu rośnie wraz z rangą gracza)
– Ranking Dzienny (za pierwsze 10 miejsc w każdej randze)
– Turnieje oraz Tygodniowy Ranking Turniejów (za pierwsze 10 miejsc)
– Pojedynki 1v1 oraz Tygodniowy Ranking Pojedynków 1v1
Punkty Prestiżu wszystkich klubowiczów są sumowane, tworząc w ten sposób wynik punktowy całego Klubu. Klubowicze mają wpływ na ogólną sumę punktów klubu w zależności od swojego miejsca w rankingu wewnątrzklubowym:
– Miejsca od 1 do 10: 50% wpływu
– Miejsca od 11 do 20: 25% wpływu
– Miejsca od 21 do 30: 12% wpływu
– Miejsca od 31 do 40: 10% wpływu
– Miejsca od 41 do 50: 3% wpływu
– Wpływ – część Punktów Prestiżu gracza, która dodawana jest do sumy Punktów Prestiżu klubu. Przykładowo: 50% punktów gracza na 1. miejscu w klubie liczy się do sumarycznej liczby Punktów Prestiżu klubu.
Ranking Klubów trwa dwa tygodnie i powstaje na podstawie sumy Punktów Prestiżu danego klubu wg formuły podanej powyżej.
– Pierwsze trzy kluby w Rankingu Klubów otrzymują banknoty, Specjalne Zanęty na Największe Ryby, Bonusy do Siły 60%, Sonary, Magiczne Przynęty i Błystki do podziału na wszystkich członków klubu. Nagrody w ramach klubu przydzialane są pod względem miejsca gracza w rankingu wewnątrzklubowym – im wyżej w rankingu wewnątrzklubowym tym większą częśc nagrody otrzymuje gracz.
– W Rankingu Klubów wyświetlanych jest 100 najlepszych klubów.
Członek klubu może raz na 30 minut poprosić innych graczy o przesłanie mu prezentów klubowych.
– Prezenty klubowe znajdują się w plecaku w zakładce „Bonusy Klubowe”
– Gracz może otrzymać maksymalnie 3 prezenty na jedną prośbę.
– Siła Klubowego Bonusu do Siły, jaki może wysłać gracz, zależy od jego poziomu. Im wyższy poziom, tym silniejszy Klubowy Bonus do Siły gracz może podarować innym klubowiczom.
– Klubowy Bonus do Siły łączy się ze zwykłym Bonusem do Siły (np. gracz używający Bonusa do Siły 20% oraz Klubowego Bonusa do Siły 10% sumarycznie korzysta z Bonusa do Siły 30%)
– Klubowy Bonus do Siły działa 15 minut.
– Aby używać Klubowego Bonusa do Siły, gracz musi być członkiem jakiegokolwiek klubu.
Gracz może wysłać tyle prezentów klubowych, ile zebrał za wykonywanie zadań klubowych. Zadania klubowe podzielone są na trzy rodzaje wg trudności oraz liczby prezentów, które gracz będzie mógł wysłać:
– Łatwe (dają możliwość wysłania 1 prezentu)
– Średnie (dają możliwość wysłania 2 prezentów)
– Trudne (dają możliwość wysłania 3 prezentów)
– Prezenty do wysłania za wykonane zadania kumulują się oraz pozostają do dyspozycji gracza do momentu ich wykorzystania.
– Gracz może wykonać każde z zadań (łatwe/średnie/trudne) tylko raz dziennie.
– Limit zadań zostaje zresetowany raz na 24 godziny, o tej samej porze dla wszystkich graczy.
– Gracz może wymienić zadanie wylosowane danego dnia na inne zadanie tego samego rodzaju za pomocą Monet
– Gracz może zaliczyć wylosowane zadanie za pomocą Banknotów
KLUBOWE BONUSY DO SIŁY
Poziom gracza % Klubowego Bonusu do Siły
1 5 %
10 6 %
15 7 %
20 8 %
25 9 %
30 10 %
35 11 %
40 12 %
45 13 %
50 14 %
60 15 %
70 16 %
80 17 %
90 18 %
100 19 %
125 20 %
150 21 %
175 22 %
200 23 %
225 24 %
250 25 %
275 26 %
300 27 %
325 28 %
350 29 %

6 myśli na temat “Poradnik do klubów wędkarskich

Dodaj komentarz