Wędkarska gorączka

Trwa kolejne specjalne wydarzenie. Do wygrania banknoty i bonusy. Event nie jest częścią cyklu starożytnego.

61fd27afe4

5 uwag do wpisu “Wędkarska gorączka

  1. mam pytanie – wcześniej kupiłem kilka rożnych licencji w tym Halloween mam ich kilka nie wspomnę o sprzęcie przynętach – Halloween zabrali – licencje zostały bezużyteczne -nie można ich zwrócić ani wymienić – jednym słowem czuję się oszukany – okradziony w biały dzień.Nie wiecie co z tym zrobić , czy łowisko wróci ,a jak nie to powinni oddać banknoty – bo troszkę to nieładnie wyciągnąć kasę i skasować łowisko.

  2. Napisz na support. Na dziś trzeba się natrudnić by to kupić, więc nie wiem czy zwrot będzie możliwy.

  3. Nie chodzi o kupno ….tylko o rzeczy kupione a konkretnie licencje na Halloween …. było łowisko Halloween – były na nie licencje płatne ludzie kupowali – wydawali banknoty ( które kosztują realne pieniądze ) i nagle łowisko wcięło ( zlikwidowali je ) – sprzęt i licencje zostały – lecz są bezużyteczne to tak jakbym sprzedał Ci np. płyty wiedząc , że nie na świecie adaptera który je odtworzy życząc miłego słuchania muzyki . Więc i ja życzę wszystkim graczom mającym sprzęt i licencje – miłego łowienia na Halloween ( mi zostało 9 licencji , przynęty i wędki )

  4. Okej, ale jeśli pamięć nie myli, była informacja o stopniowym zamykaniu łowisk. Przez przejściowy okres można było je wykorzystać. Ew. jak chcesz złożyć reklamację, pisz na support.

  5. też nie widziałem przyznam że ja nie siedzę dzień w dzień tak jak w realu co dzień na ryby nie jeżdżę. Zastanawia mnie jak można było wykorzystać sprzęt przecież został wędki żyłki haczyki ? Wniosek jeden prosty traktować tą grę jako rozrywkę bez angażowania się nie kupować banknotów bo nie wiadomo czy znowu czegoś nie skasują Pomysł gry fajny ale jak to w życiu zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał innego wykiwać

Skomentuj

