Weekend z podwójnym doświadczeniem

W ten weekend powrót do akcji z podwójnym doświadczeniem 🙂

83e5a89541

4 uwagi do wpisu “Weekend z podwójnym doświadczeniem

  1. Pół dnia ciskałem zanim udało mi się wyrwać żonę Komorowskiego, w tym czasie pobiłem kilka własnych rekordów a pasek lv nie drgnął nawet milimetr.W weekend mamy xp×2, po weekendzie gra całkiem stanie i my też.Ci co mają ponad 300lv, zacierają ręce i się cieszą,że nigdy ich nie dogonimy i nie mają konkurencji.

  2. Zmiany w expie są praktycznie co kilka tygodni, być może niebawem coś się zmieni.

  3. Pytam się!Po co admin robi exp x2 w weekend jak 1 dzień temu zmienił zdobywanie xpa?Ja mam 290lvl i to przez to że admin grzebie z doświadczeniem.Nw czy tylko ja miałem błąd czy inni też al miałem tak że złowiłem 1 rybe na expX2 i 2lvl w góre wytłumaczcie to :/Przez miecha zrobiłem przez to ponad 200poziomów 😦

  4. I właśnie były różne testy. Teraz tak nie będzie. Wpis był kilka dni temu na ten temat.

Skomentuj

