Mobile – wersja 2.180

Wczoraj udostępniono nową wersję gry na Androida https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.tensquaregames.letsfish. Głównie poprawki.

2015-01-13-22-36-06

8 uwag do wpisu “Mobile – wersja 2.180

  1. Aha bo jakieś gówienka poprawiają a o talentach to niemyślą.Ja teraz to mam w tyle z 2miech zadań w tyle bo komp mi nawalił.

  2. LoL czemu nie mogę wbić na grę w wersji alone?Na fonie jak gram to działa(ta wersja na telefon/bez poczty/)Czemu?Coś kombinatorzą?

  3. Jeśli wybierasz opcję graj na telefonie, to nie zalogujesz się na te konto na kompie.

  4. Wiem ale mi chodziło oto że nie szło wejść do gry.Nawet przez konto z pocztą.Ale teraz działa 🙂 A tag wg to dlaczego przy pojazdach i licencjach pisze wszędzie nowe a nic nie doszło? 😛

  5. A i jeszcze jedno.Bo mój tata też w to gra i dzisiaj wszedł do gry i dostał 1000$ tak za nic :/Jest to możliwe bo pytałem się czy doładował przez sms to powiedział że nie i to prawda bo pokazał mi stan swojego konta.A ja nic nie dostałem :(Mówił coś o tym że dostał to za 5 dzień bonusu ale ja coś w to nie wierzę bo admin taki hojny nie jest.

Skomentuj

