Odmienione górne menu

Od dziś w grze mamy nieco zmienione górne menu. Informację o ilości doświadczenia zastąpiono procentowym postęp do awansu na nowy poziom.

2013.08.29_21h57m07s_01

6 uwag do wpisu “Odmienione górne menu

  1. Ta zmiana to jakaś ściema,za ryby dostajemy punkty doświadczenia a nie procenty lub ich ułamki.100 procent to ile?Choć dawniej ilość punktów na poziom się zmieniała to jednak była konkretna.Pozdrawiam

  2. To ma swoje plusy i minusy. Część osób chciałoby wiedzieć konkretnie. Ale z drugiej strony na wysokich poziomach ilość doświadczenia może odstraszać do awansowania.

  3. na gry.pl same negatywne komentarze lecą a ja jestem wściekły. Z czasem ma byc chyba tak,ze jak sie najedzie na % to bedzie wyswietlac ilość expa. Mi odechciewa się grać przez ten pasek,bo nie moge efektywnie expic… wczesniej od razu widziałem w jakiej konfiguracji sprzetowo-zanętowej wyciągam najwięcej expa a teraz wiem tylko ,ze 1% to u mnie ok 22000expa:/

  4. Ale nadal widać ile jest expa po złowionej rybie. Więc nadal można akurat to sprawdzić.

  5. ale gdy dam zanety/wzmacniacze to nie czekam by zobaczyc ile expa za rybe ,bo to okienko zamykam w 0,5 sekundy

Skomentuj

